Gledališče prvo dvigne zaveso nad prihodnostjo
Journal Maska, Year. II, no. 1 (februar 1992)
Contents
Ženja Leiler: KAKO UJETI DNEVE PLESA
Aldo Milohnić: INTERMEDIALNOST KOT ŽANROTVORNOST
Miha Zadnikar: EVROPA – DOBLJENI MIT ALI ZGUBLJENA ZGODOVINA
Emil Hrvatin: THE WOOSTER ČEHOV
Marina Gržinić: DOCUMENTA 9- MUZEJ ZA 100 DNI. Pogovor z Bartom de Baerom.
FESTIVALI SVETA (po izboru Ann Olearts
INTERVJU
Sinja Ožbolt, Roman Uranjek, Ičo Vidmar
IF YOU CAN MAKE IT IN NEW YORK, YOU MAKE IT EVERYWHERE. Intervju z Majo Milenovič-Workman
PREDSTAVE
Vladimir Basara, Sonja Blum
NORGE
Cis Biernickx
ŠTIR KRAT ŠTIR
Uršula Cetinski
POHUJŠANJE PO CANKARJU
KOLUMEN
Igor Lampret
SLASTNI MRLIČ
Eda Čufer
GLEDALIŠČE V DOBI KONFORMIZMA ČUTIL II.
Aljoša Kolenc
OD PLATNA DO EKRANA – ANALIZA VIZUALNEGA POLJA-LEONARDO, MODIGLIANI, FONTANA, MALEVIČ
RECENZIJE
Ičo Vidmar
EINSTÜRZENDE NEUBAUTEN “DIE HAMLETMASCHINE”
Marko Crnkovič
ALEŠ ERJAVEC, MARINA GRŽINIĆ: “LJUBLJANA, LJUBLJANA”
Igor Lampret
PETER FERDINAND DRUCKER “MANAGING THE NONPROFIT ORGANIZATION, PRACTICE AND PRINCIPLES”
NON-PROFIT MANAGEMENT
Maja Breznik, Irena Štaudohar
UVODNIK
Bruno Verbergt
NEVER SAY IT’S IMPOSSIBLE
Nele Hertling
KONKURIRATI STALNIM GLEDALIŠKIM HIŠAM
Matej Mihelčič
GLOBAL
Walter Porcedda
GLEDALIŠČE NE ŽIVI VEČ TUKAJ
Julija Carruthers
PROFESIONALNI SVET PLESA V BRITANIJI
Gil Mendo
POSKUS UTRDITVE GIBANJA
PORTRET
Matjaž Loboda
IGNACIJE ŠUNJIĆ -ACO
AKTUALNI PREVOD
Helga Finter
O GLASU V GLEDALIŠČU – POT TEKSTA ALI TEKSTI V GLASU?
KONSTRUKTORJI MODERNE MISLI
Emile Jacques Dalcroze
RITEM IN GESTA V GLASBENI DRAMI IN KRITIKI
GLEDALIŠKI SPOMIN
Prof. Marko Marin
PRVA ODRSKA UPRIZORITEV PREŠERNOVEGA „KRSTA PRI SAVICI“
H KRITIKI BREZ PRIDEVNIKOV