10 EUR

Letn. XXXIII, št. 189–190 (pomlad 2018)
Urednica: Amelia Kraigher
SSN 1318-0509

 

Revija Maska

Feministke pod reflektorji

10 EUR

Dramaturgi in uredniki smo si med drugim podobni v tem, da naše delo največkrat ostaja neopazno. Dobro in temeljito uredniško delo je predvsem nevidno vtkano v revije, knjige in druge publikacije, ki jih ustvarjamo iz dneva v dan, in dejansko prežema prav vsako stran vsake izdaje, ki jih snujemo od prve zamisli prek natančnega zbiranja, prebiranja, premišljevanja, črtanja, zvračanja, premetavanja, preverjanja, prevajanja, dopisovanja, sestankovanja, lektoriranja in korigiranja in še in še je tega do poskusnih printov in tiska in javnih dogodkov, ki si jih izmišljujemo potem, ko so revije, knjige in druge publikacije že na policah knjigarn, med naročniki in bralci.

Letn. XXXIII, št. 189–190 (pomlad 2018)
Urednica: Amelia Kraigher
SSN 1318-0509

 

Zahvale

Hvala Društvu gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije, da je opazilo napore, ki sem jih kot odgovorna urednica založništva pri zavodu Maska vrsto let vlagala v produkcijo in razvoj sodobne teatrološke, humanistične in teoretske misli, in mi za urejanje mednarodne strokovne revije ter knjižnega programa Maske aprila 2018 podelilo priznanje Vladimirja Kralja za izjemen prispevek k slovenski teatrologiji. Seveda mi brez ekipe izjemnih sodelavcev v sedmih letih vodenja Maskinega založništva v izrazito prekarnih pogojih ne bi uspelo ustvariti toliko »malih čudežev«, kot jim sama pravim. Iskrena hvala Roku Vevarju, Gašperju Maleju, Aleksandri Rekar, Urški Comino, Niki Leskovšek, Mihi Turšiču, Ajdinu Bašiću, Poloni Petek, Aldu Milohniću, Mathiasu Rambaudu in Francoskemu inštitutu v Sloveniji, Jacquesu Rancièru, Stevenu Corcoranu, Roku Benčinu, Sonji Dular, Brunu Besani, Slovenskemu knjižnemu sejmu, Renati Zamida, Vlasti Vičič, Mihi Marinču in Javni agenciji za knjigo RS, Nilu Baskarju, Varji Močnik, Kaji Bohorč, Anji Naglič, Ivanu Nedohu in Slovenski kinoteki, Tomažu Kraigherju, Dušanu Mucu, Nini Meško in JSKD RS, Olivieru Razacu, Sebastijanu Horvatu in Odprti katedri AGRFT Univerze v Ljubljani, Lazarju Džamiću, Mitji Velikonji, Alji Predan in Festivalu Borštnikovo srečanje, Ericu Deanu Scottu, Iztoku Khamu, Matjažu Fariču in festivalu [email protected], Petru Klepcu, Boštjanu Nedohu, Alešu Erjavcu, Cirilu Oberstarju in Knjigarni Azil, Francu Berardiju – Bifu, Nikolaiu Jeffsu, Federicu Campagni in založbi Verso, Gorazdu Kovačiču in Oddelku za sociologijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Ajdi Rooss, Urošu Korenčanu, Petri Škofic, reviji Lutka in Lutkovnemu gledališču Ljubljana, Adeli Železnik, Zdenki Badovinac in MSUM, Bojani Kunst, Ivu Svetini, Primožu Jesenku in reviji Dialogi, Mojci Jan Zoran in Slovenskemu gledališkemu inštitutu, Uriju Turkenichu, Geraldu Siju, Goranu Injacu, Katji Čičigoj, Poloni Calderera, Tini Dobnik, Andreji Kopač, Doroti Sosnowski, Društvu gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije, Mateji Koležnik, Iri Ratej, Diani Koloini, Marinki Poštrak in Tednu slovenske drame, Alenki Spacal, Tei Hvala, Mateji Dermelj, Tini Malič, Nadi Žgank, Dragani Alfirević, Nomad Dance Academy in programu Kreativna Evropa, Poloni Glavan, Danieli Hahn in Skladu Volkswagen, Tatjani Capuder, Alenki Kozolc, Mitji Bravharju, Simonu Kardumu in Kinu Šiška, Lidiji Krienzer Radojević, Martini Ruhsam, Bojani Cvejić, Saški Rakef, Vinku Möderndorferju, Maji Delak in zavodu Emanat, Marku Mandiću, Katarini Stegnar, Levu Kreftu in Slovenskemu društvu za estetiko, Neni Močnik in Ekvilib Inštitutu, Jaki Lahu, Vasji Predanu, fundaciji ERSTE, Blažu Lukanu, Barbari Orel in Centru za teatrologijo in filmologijo UL AGRFT, Evi Kraševec, Jerneju Pristovu in SNG Drama Ljubljana, Nenadu Jelesijeviću, Juretu Novaku, Joeju Kelleherju, Galu Kirnu, Danielu Blangi-Gubbayu, Bari Kolenc, Marijani Petrović, Mateju Bogataju, Martini Maurič Lazar, Mojci Redjko, Thomasu Franku in brutu Wien, TANZFONDS ERBE, Beti Žerovc, Niki Arhar, Ireni Duša, Tomažu Krpiču, Urški Brodar, Jasenu Boku, Mitji Miklavčiču, Meliti Silič, Iztoku Kovaču, Marjeti Lavrič in Centru kulture Španski borci, Danae Theodoridou, Pii Brezavšček, Maji Krajnc, Andréju Schallenbergu, Stefanu Hölscherju, Thomasu Irmerju, Ixiar Rozas, Kalini Stefanovi, Igorju Ružiću, Janu Babniku, Branku Popoviću, Draganu Živadinovu, Lilijani Stepančič, Andreju Pavlišiču, Nini Kozinc, Danijeli Tamše in Časopisu za kritiko znanosti … in še in še vas je tistih, brez katerih 48 številk revije in 24 izvirnih, prevodnih, teoretskih in zgodovinskih knjig preprosto ne bi bilo … Priznanje Vladimirja Kralja za teatrološke dosežke pripada vsem nam in ponosna sem na naše veliko delo.

Kazalo

UMETNIKOV PORTRET: MATEJ FILIPČIČ
A PORTRAIT OF THE ARTIST: MATEJ FILIPČIČ

PRIMOŽ JESENKO
Razmerja, ki krojijo identitete med subtilno osredotočenim in teatralnim
The relations that tailor identities: Between the subtly focused and the theatrical

IRENA ŠTAUDOHAR
Pogum lepote
The courage of beauty

SONJA DULAR
Zrenje v lepoto, zrenje v smrt
Gazing into beauty, gazing into death

FEMINISTKE POD REFLEKTORJI
THE FEMINISTS IN THE SPOTLIGHT

TEA HVALA
Užitek v uprizarjanju razvrane različice ženstvenosti: Intervju z Bjork Grue Lidin
Pleasure in performing
A jagged version of feminity: Interview with Bjork Grue Lidin

ALENKA SPACAL
Bridge markland: Z maškaradnim preoblačenjem nad spolne binarizme
Bridge Markland: With masquerading against gender binarisms

JEANNIE KLEIN
Vztrajno zamišljanje prihodnje alternative: Alternativni feministični performans v Singapuru
The persistent imagining of a future alternarive: Feminist alternative performance at present in singapore

O SPANJU IN SANJANJU
ON SLEEPING AND DREAMING

TOMAŽ KRPIČ
Speči gledaigralec v svojem telesu – domu: Nekaj misli k javnemu uprizarjanju zasebnih sanj
The sleeping spectator in her / his body – home: Some reflections on the public performance of private dreams

MALA KLINE
Skupno sanjanje: Onkraj “nas”, kakršni smo
Communal dreaming: Beyond the “we” we know
Kritika pridevnikov
Criticism without adjectives

MITJA BRAVHAR
Okupirani festival
– palestinska plesna zgodba: Festival sodobnega plesa v Ramali
The occupied dance story: Remallah contemporary dance festival

NENAD JELESIJEVIĆ
Živeti ni dovolj
It is not enough to live

THOMAS IRMER
Zgodovina plesa kot hipertekst
The history of dance as hypertext

TINA MALIČ
Izmuzljivost afekta
The evasiveness of affect

Poglej tudi

Revija Maska
Letnik XXXV, št. 200cc

10 EUR

Jugofuturizem

Revija Maska
Letnik XXXV, št. 200cc

Revija Maska
Letn. XXXV, št. 200bb (jesen 2020)

10 EUR

Aktualnosti

Revija Maska
Letn. XXXV, št. 200bb (jesen 2020)

Revija Maska
Letn. XXXV, št. 200aa (pomlad 2020)

10 EUR

Potencialnosti

Revija Maska
Letn. XXXV, št. 200aa (pomlad 2020)

Revija Maska
Letn. XXXIV, št. 196–197 (poletje 2019)

10 eur

Re/de-generacija

Revija Maska
Letn. XXXIV, št. 196–197 (poletje 2019)

Revija Maska
Letn. XXXIV, št. 195 (pomlad 2019)

10 eur

DSPS 25+

Revija Maska
Letn. XXXIV, št. 195 (pomlad 2019)

Revija Maska
Letn. XXXIII, št. 193–194 (jesen 2018)

10 eur

Teater in kulturni boj

Revija Maska
Letn. XXXIII, št. 193–194 (jesen 2018)

Revija Maska
Letn. XXXIII, št. 191-192
(poletje-jesen 2018)

10 EUR

O ponavljanju

Revija Maska
Letn. XXXIII, št. 191-192
(poletje-jesen 2018)

Revija Maska
Letn. XXXII, št. 185–186 (jesen 2017)

10 EUR

Estetska revolucija

Revija Maska
Letn. XXXII, št. 185–186 (jesen 2017)

Revija Maska
Letn. XXXII, št. 183–184 (poletje–jesen 2017)

10 EUR

Avtonomija plesu

Revija Maska
Letn. XXXII, št. 183–184 (poletje–jesen 2017)

Revija Maska
Letn. XXXI, št. 181–182 (zima–pomlad 2016/2017)

10 EUR

Kratka zgodovina Tanztheatra

Revija Maska
Letn. XXXI, št. 181–182 (zima–pomlad 2016/2017)

Revija Maska
Letn. XXXI, št. 179–180 (jesen 2016)

10 EUR

Gledališče animiranih form

Revija Maska
Letn. XXXI, št. 179–180 (jesen 2016)

  • Zadnje Maske
  • Pisanje na sceni, pisanje za sceno
  • Re/de-generacija
  • DSPS 25+
  • Teater in kulturni boj
  • O ponavljanju
  • Zoper to odločbo ni dovoljena pritožba
  • Estetska revolucija
  • Avtonomija plesu
  • Kratka zgodovina Tanztheatra
  • Gledališče animiranih form
  • Vse Maske