Management, festivali, predstave
V času izida druge številke revije so pri Maski ustanovili International Board ter v njem angažirali naslednje sodelavce: Mika Flooda, direktorja ICA London, Stevea Austena iz The Felix Meritis Foundation, Amsterdam, Chrissie Iles, kustosinjo Muzeja moderne umetnosti, Oxford, Cisa Bierinckxa, selektorja festivalov, kritika, Belgija, Walterja Porcedda, gledališkega kritika, Cagliari, Michaela Stolhoferja, direktorja Die Szene, Salzburg.
Številka prinaša intervju z Majo Milenović – Workman, v tematih se ukvarja s scensko produkcijo in festivalsko problematiko, objavlja kolumne Igorja Lampreta, Ede Čufer in Aljoše Kolenca ter uvede rubriko Kritike brez pridevnikov. O domači gledaliških poetikah pišejo tudi tuji avtorji. Novi oblikovalec revije je član Novega kolektivizma Samo Lapajne.
Številka je zanimiva še zaradi enega detajla: na naslovnici se v ozadju pojavijo ruševine enega od hrvaških (?) gledališč, ki ga je razdejala bomba; na odru tako namesto predstave stoji delovni stroj, ki odstranjuje porušene ostanke razdejanja. Morda tudi podatek, da so prvotno naslovnico diskretno prekrili s belim filtrom, priča, kako delikaten čas je bil to za razpadli jugoslovanski prostor.
Revija Maska, Letn. II, št. 1 (februar 1992)
Kazalo
Ženja Leiler: KAKO UJETI DNEVE PLESA
Aldo Milohnić: INTERMEDIALNOST KOT ŽANROTVORNOST
Miha Zadnikar: EVROPA – DOBLJENI MIT ALI ZGUBLJENA ZGODOVINA
Emil Hrvatin: THE WOOSTER ČEHOV
Marina Gržinić: DOCUMENTA 9- MUZEJ ZA 100 DNI. Pogovor z Bartom de Baerom.
FESTIVALI SVETA (po izboru Ann Olearts
INTERVJU
Sinja Ožbolt, Roman Uranjek, Ičo Vidmar
IF YOU CAN MAKE IT IN NEW YORK, YOU MAKE IT EVERYWHERE. Intervju z Majo Milenovič-Workman
PREDSTAVE
Vladimir Basara, Sonja Blum
NORGE
Cis Biernickx
ŠTIR KRAT ŠTIR
Uršula Cetinski
POHUJŠANJE PO CANKARJU
KOLUMEN
Igor Lampret
SLASTNI MRLIČ
Eda Čufer
GLEDALIŠČE V DOBI KONFORMIZMA ČUTIL II.
Aljoša Kolenc
OD PLATNA DO EKRANA – ANALIZA VIZUALNEGA POLJA-LEONARDO, MODIGLIANI, FONTANA, MALEVIČ
RECENZIJE
Ičo Vidmar
EINSTÜRZENDE NEUBAUTEN “DIE HAMLETMASCHINE”
Marko Crnkovič
ALEŠ ERJAVEC, MARINA GRŽINIĆ: “LJUBLJANA, LJUBLJANA”
Igor Lampret
PETER FERDINAND DRUCKER “MANAGING THE NONPROFIT ORGANIZATION, PRACTICE AND PRINCIPLES”
NON-PROFIT MANAGEMENT
Maja Breznik, Irena Štaudohar
UVODNIK
Bruno Verbergt
NEVER SAY IT’S IMPOSSIBLE
Nele Hertling
KONKURIRATI STALNIM GLEDALIŠKIM HIŠAM
Matej Mihelčič
GLOBAL
Walter Porcedda
GLEDALIŠČE NE ŽIVI VEČ TUKAJ
Julija Carruthers
PROFESIONALNI SVET PLESA V BRITANIJI
Gil Mendo
POSKUS UTRDITVE GIBANJA
PORTRET
Matjaž Loboda
IGNACIJE ŠUNJIĆ -ACO
AKTUALNI PREVOD
Helga Finter
O GLASU V GLEDALIŠČU – POT TEKSTA ALI TEKSTI V GLASU?
KONSTRUKTORJI MODERNE MISLI
Emile Jacques Dalcroze
RITEM IN GESTA V GLASBENI DRAMI IN KRITIKI
GLEDALIŠKI SPOMIN
Prof. Marko Marin
PRVA ODRSKA UPRIZORITEV PREŠERNOVEGA „KRSTA PRI SAVICI“
H KRITIKI BREZ PRIDEVNIKOV