Kazalo
POGOVOR
Vprašanja Ivanu Mraku o njegovi dramatiki
TEATROLOGIJA
W. Kerr
Tragedija in komedija
Mirko Zupančič
Schelerjevo pojmovanje tragedije
Jure Gantar
Zgodovinski horizont komičnega v rimski komediji
ESEJ O DRAMSKIH BESEDILIH
I aszlo Vegel
Možnost in nemožnost tragičnega -boj Dušana Jovanoviča za o dramskih besedilih
Laszlo Vegel
Bitje in misterij (O štirih dramah Rudija Šelige)
Denis Poniž
Goga je žalostno mesto
Taras Kermauner
Današnja slovenska dramatika
ESEJ O GLEDALIŠČU
Ivo Svetina
Prispevek za zgodovino gledališkega gibanja na Slovenskem -Pupilija Ferkeverk
Blaž Lukan
Gledališče kot gledališče
Andrej Rozman
Nastopamo, da bi vladali 104
Ihor Ciszkewycz
Vpliv Vertepa v gledališču Berezil
Sergej Verč: O slovenskem gledališkem ljubiteljstvo v zamejstvu
Blanka Tironis
“Neue Slowenische Kunst” v vrhu svetovne avantgarde
KRITIKA
Tadej Zupančič
Much ado about ( … )Shakespeare Fest
Iztok Tory
Vrh ledene gore
Janez Povše
Primer italijanske gledališke sezone -Trst 1985/86
Igor Zabel
Dve uprizoritvi “drugačnega gledališča”
Danica Petrovič
Vedomec Kriš
FESTIVALI
Peter Božič
Sarajevski MESS
PORTRET
Mateja Mahnič
Pogovor z režiserjem Gregorjem Tozonom
AKTUALNO
Sklepi s posveta v Somborju -Tema: Profesionalni obstoj gledališč zunaj gledaliških središč
PO SVETU
Alenka Jensterle
Gledališka sezona v Pragi
BESEDILO
Andrej Rozman
Inspektor Shwake
IN MEMORIAM
Dušan Tomše
Bojan Štih