Andreja Kopač: Divji predlog vektorske strukture pogleda

Seminar sodobnih scenskih umetnosti
2019 – 2020: Odprta vprašanja
Serija javnih predavanj
Nova pošta, 02-12-2019

Če je treba po Foucaultu za obstoj izjave stavek postaviti v razmerje s celotnim sosednjim poljem, (pri čemer je vsaka izjava specifična, a njena materialnost ponovljiva), bom skušala v predavanju narediti nek precej specifičen, mestoma nekonsistenten in hipotetični zastavek v polju izjavljanja, ki je širši od polja umetnosti.

V ta namen bom izhajala iz teze, da ima izjava (v smislu specifičnega mnenja, pogleda) strukturo vektorja kot usmerjene daljice, ki ima poleg velikosti tudi svojo smer. Na ta način bom skušala podati »divji« predlog vektorske strukture pogleda, ki gledalca na področju umetnosti v diskurzivnem smislu ločuje od gledalca na področju športa – in tako vzpostaviti razliko med semiotično in semantično strukturo pogleda.

Seminar sodobnih scenskih umetnosti
2019 – 2020: Odprta vprašanja
Serija javnih predavanj
Nova pošta, 02-12-2019

Predavanje

Andreja Kopač / 02-12-2019 / Nova pošta

Odprta vprašanja

Maskin seminar sodobnih scenskih umetnosti 2019–2020: Odprta vprašanja
Serija javnih predavanj
Vsak drugi ponedeljek, ob 19.00, od novembra do konca maja na Novi Pošti

Na Maski z novembrom začenjamo novo sezono za marsikoga izjemno formativen Seminar sodobnih scenskih umetnosti, ki je v preteklosti v Ljubljano pripeljal marsikatero zanimivo teoretičarko ali teoretika in pomagal oblikovati marsikoga doma, ki deluje na področju preseka med teorijo in umetnostjo. Seminar bo letos ponudil platformo, kjer bodo lahko mlajši teoretiki, ki so bodisi bivši seminaristi bodisi so vsaj vsebinsko blizu raziskovanjem teorije na preseku z umetnostjo, tehnologijo, mediji in sorodnimi tereni, v formatu javnih predavanj predstavili svoje trenutne raziskovalne teme. S to gesto bi radi odprli javni prostor za diskusijo o doktorskih in neinštitucionalno potrjenih temah formalnih ali neformalnih mladih raziskovalcev mlajše in srednje generacije, ki pretežno delujejo v prekarnih delovnih razmerjih. Zavedamo se, da bi za razglabljanje o enotni krovni temi morali gostujoči predavatelji, ki delujejo v negotovih pogojih, narediti odvode od svojih primarnih raziskovanj, ki si jih v danih razmerah težko privoščijo, hkrati pa marsikdo nima platforme za predstavitev odprtih vprašanj svojih raziskav, zato smo se odločili vzpostaviti situacijo, kjer bo mogoč vpogled v in prevpraševanje najbolj aktualnega in akutnega raziskovalnega dela mladih teoretičark in teoretikov na preseku med teorijo in umetnostjo. V prvi sezoni jih bo predavalo štirinajst, vsi pa raziskujejo polja sodobnih scenskih umetnosti, sociologije, filozofije, feminizma in širše.

Poglej tudi

  • Zadnji seminarski dogodki
  • Klitoris je anarhistka
  • Kolumna Mårtena Spångberga
  • Isabell Lorey: Prekarizacija, skrb in kvir dolg – kako ponovno premisliti demokracijo
  • Mårten Spångberg: “Kako zelo ne maram umetnosti, ki je videti eksperimentalna”
  • Reparativne raziskave
  • Raziskovalna skupina Moč užitka 
  • Feministični bralni krožek s Sestrovščino ponosnega delfina
  • Nasilje, ki je spolno zaznamovano
  • Šelestenje trenirk prihodnosti
  • Ben Woodard: Brez posebnega statusa: Ekologije vršljivskosti v ekologiji
  • Vsi seminarski dogodki