Maaike Bleeker: Kdo se boji reprezentacije?

V predavanju bo Maaike Bleeker obravnavala zadnje delo libanonskega umetnika Rabiha Mrouea Kdo se boji reprezentacije?, v katerem je občinstvo soočeno s serijo reprezentacij nasilnih dejanj, ki jih pravzaprav ne vidimo, ampak so zgolj opisana. Mnoga od teh dejanj so izseki pomembnih peformansov in del body arta iz sedemdesetih in osemdesetih let prejšnjega stoletja in so predstavljeni v knjigi Amelie Jones in Tracey Warr The Artist’s Body, ki ima pomembno vlogo v Mrouejevih performansih. Naslov Kdo se boji reprezentacije? izhaja tako iz dela Barnetta Newmanna Who’s Afraid of Red, Yellow and Blue? kot tudi iz nasprotujočega si odnosa do značilnosti reprezentacije, diskurza body arta in performansa.

Poslušanje opisa ekstremnih dejanj jih spremeni v nenavaden teater imaginacije, ki preprečuje občinstvu, da bi bilo posrkano v trenutek neposrednega dogodka. Namesto tega se odpre prostor za refleksijo in preizpraševanje. Zakaj to počnejo? Za kaj gre? Kdo se boji reprezentacije?

Več o predavateljici

Maaike Bleeker je profesorica gledaliških študij na univerzi v Utrechtu in gostujoča umetnica na Amsterdam School of the Arts. Kot dramaturginja je sodelovala s številnimi režiserji, koreografi in vizualnimi umetniki, nazadnje z Renéejem Copraijom in Martinom Butlerjem v projektu Protocol of Desire. Strokovne članke objavlja v revijah kot so: Theatre Research International, Performance Research, Maska, Performance Paradigm, Women& Performance in drugod. Poleg tega je sodelovala kot sourednica naslednjih knjig: Body Check. Relocating the Body in Contemporary Theatre, (Rodopi 2002); Theater Topics I: Multicultural Drama? (Amsterdam University Press 2005); Theater Topics 2: The Maker as Researcher (Amsterdam University Press 2006). Pripravlja dve novi knjigi: Anatomy that is Alive in Visuality in the Theatre.The Locus of Looking (z Palgrave Macmillanom).

Poglej tudi

  • Zadnji seminarski dogodki
  • Klitoris je anarhistka
  • Kolumna Mårtena Spångberga
  • Isabell Lorey: Prekarizacija, skrb in kvir dolg – kako ponovno premisliti demokracijo
  • Mårten Spångberg: “Kako zelo ne maram umetnosti, ki je videti eksperimentalna”
  • Reparativne raziskave
  • Raziskovalna skupina Moč užitka 
  • Feministični bralni krožek s Sestrovščino ponosnega delfina
  • Nasilje, ki je spolno zaznamovano
  • Šelestenje trenirk prihodnosti
  • Ben Woodard: Brez posebnega statusa: Ekologije vršljivskosti v ekologiji
  • Vsi seminarski dogodki