Rabih Mroué
»Moja gledališka dela ne potrebujejo več dejanskega gledališkega prostora … Niti ne nujno igralcev, odra ali velike produkcije itd. Vseeno mi je, kje se bo predstava odvila ali koliko ponovitev bo imela. Pomemben je govor po delu; govor, ki umetniško delo opiše kot dovršen dogodek; govor, ki je tu in tam hkrati; govor, ki bo proizvedel ideje; govor, ki postane predstava sama in brez katerega se zdi, kot da se umetniško delo ni nikoli zgodilo …«
MASKA in Cankarjev dom vas v okviru Refleksij sodobne umetnosti: Seminarja sodobnih scenskih umetnosti vljudno vabita na predavanje/performans:
GLEDALIŠČE Z UMAZANIMI NOGAMI
Govor o gledališču, preobraženo v umetnost
9. maj 2011 ob 19.00
Cankarjev dom, Kosovelova dvorana, Prešernova 10, 1000 Ljubljana
Produkcija: Hebbel-Theater HAU 2 – Berlin, november 2008
Dogodek je omogočilo Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije
Projekt podpira Evropska unija
O umetniku
Rabih Mroué se je rodil v Bejrutu leta 1967. Je igralec, režiser in dramatik, ki piše za TDR. Je eden izmed ustanoviteljev in član izvršnega odbora Bejrutskega umetniškega centra (BAC). Leta 1990 je začel uprizarjati svoje drame in ustvarjati predstave in videe. S svojim nenehnim iskanjem alternativnih in sodobnih povezav med vsemi različnimi elementi in jeziki gledaliških umetniških oblik Mroué prevprašuje definicije gledališča in razmerje
med prostorom in obliko predstave ter posledično razmerje med izvajalcem in občinstvom. Njegova dela se ukvarjajo z vprašanji, ki so bila v trenutni politični klimi v Libanonu pometena pod preprogo. Leta 2010 je prejel nagrado Grant za scenske umetnosti, ki jo podeljuje Fundacija za sodobne umetnosti v New Yorku, kot tudi nagrado Spalding Gray prav tako v New Yorku leta 2010.
Njegova dela vključujejo: Photo-Romance (2009), The Inhabitants of images (2008), How Nancy Wished That Everything Was an April Fool’s Joke(2007), Make Me Stop Smoking (2006), Looking for a Missing Employee (2005), Look into the Light… (2004), Who’s Afraid of Representation? (2003), Biokhraphia (2002), Three Posters (2000), Extension 19 (1997), The Lift (2003) itn.