Pozornost
Sodobno, z informacijsko-komunikacijskimi tehnologijami nadgrajeno stanje je naša nova realnost, ki nedvomno spreminja način, kako zaznavamo in doživljamo svet okoli nas, kako gledamo, se učimo in razmišljamo. Uprizoritvene umetnosti so ena izmed tistih panog umetniškega delovanja, ki vztrajajo na skupni fizični izkušnji, kar pa ne pomeni, da izbire, kaj nas privabi na posamezen dogodek, in načini, kako gledamo predstave, niso zaznamovani z logiko ekonomije pozornosti. Ta številka revije Maska bo pod drobnogled vzela ravno to novo situacijo, ki je v zadnjih desetletjih radikalno spremenila polje uprizoritvenih umetnosti.
(Odlomek iz uredničinega uvodnika)
Letn XXXVIII., št. 213-214 (poletje 2022)
Urednica: Pia Brezavšček
Izdajatelj: Maska
Oblikovanje in prelom: Niko Lapkovski
Kazalo
- www.neodvisni.art
Nik Žnidaršič
BOOM, BOOM, BOOMERJI!
Jaka Bombač
MORFOLOGIJA ALI IRONIJA?
Metod Zupan
POTENCA KABARETSKEGA PREDSTAVLJANJA
- SCENSKE DROBTINICE
Görkem Özdemir
MISLIM
Maša Radi Buh in Rok Bozovičar
SAD SAM TEXTING
- POZORNOST
Radharani Pernarčič
KATALOGOS UDOBJA
Nina Gojić
HVALNICA ACEDII
Konstantina Georgelou, Nienke Scholts
ZAZNAVATI POSTRANI, DEZORIENTIRANO, V TEMI: SANJE, KI NE PRIPADAJO NIKOMUR
Adin Walker
PRODAJA DISCIPLINIRANEGA UMA ZA DOSEGANJE DISCIPLINIRANEGA TELESA: ONLYFANS, PELOTON IN KVIROVSKI DIGITALNI PERFORMANCE V DOBI KOVIDA
Varja Hrvatin
ODPRTIH IMAM 43 ZAVIHKOV, 6 JIH UPORABLJAM ZA TA ČLANEK, OSTALI SO RANDOM
Matej Mihevc
EMERGENTNOST KULTURNE PRODUKCIJE
Aleš Mendiževec
KRIŽANJE VIRTUALNEGA IN REALNEGA: SCREAMAGE
- BRALNI KROŽEK
Rok Bozovičar
O GLEDALIŠKEM DOKUMENTARIZMU: POST-YU TRAVME