JUFU 2.0

Posebna izdaja najstarejšega evropskega časopisa za scenske umetnosti Maska, JUFU 2.0, je Maskin nadaljnji vnovični poskus v smeri iskanja horizonta skupne jugoslovanske prihodnosti in razpiranja možnosti neke jugofuturistične bodočnosti v umetnosti in onkraj nje. Je predvsem glas tranzicijske generacije, ki umrlo državo pozna bolj kot pripoved in manj kot izkušnjo, a potrebuje vir perspektive neke drugačne skupnosti v času, ko je prihodnost zaradi človeško sproženih posegov v okolje povsod, zaradi ekonomske neperspektivnosti pa še posebej v regiji, ogrožena; sedanjost pa se ji izmika v depresivno prokrastinirajoči izčrpanosti. Vendar to ne pomeni, da do ideje jugofuturizma nismo kritični. Revija združuje 14 teoretskih, umetniških ali hibridnih prispevkov avtoric in avtorjev iz regije, ki polagajo svoj kamenček v JUFU mozaik v nastajanju.
Letn XXXVII., št. 209-210 (poletje 2022)
Urednika: Pia Brezavšček in Rok Bozovičar
Izdajatelj: Maska v sodelovanju s festivalom BITEF
Oblikovanje in prelom: Niko Lapkovski
Kazalo
Asja Bakić
JUGOFUTURIZEM KOT PAST
Muanis Sinanović
JUGOFUTURIZEM V DESETIH SLIKAH
Simon Smole
Z NEZNOSNO LAHKOTNOSTJO VRŽENI IZ PRIHODNOSTI
Maja Mrđenović
JUGOFUTURISTIČNO UPRIZARJANJE ZGODOVINE: DEMITOLOGIJA NEBEŠKEGA CESARSTVA
Dino Kreho
FUTURIUM.ORG.YU
Vera Mevorah
JUGOFUTURIZEM IN SUBVERZIVNA MIMIKRIJA: NEKDANJA/ POSTJUGOSLOVANSKA DIGITALNA KULTURA (KULTURA MEMOV)
Nataljia Majsova
NEKAJ MISLI O UMETNIŠKIH PREDELAVAH UTOPOLIŠKIH NASTAVKOV JUGOFUTURIZMA
Goran Ferčec
KRAJ, KI BO PROPADEL ZADNJI, A BO KLJUB TEMU PROPADEL
Kalia Dimitrova
JUGOFEMINIZEM: ZAPUŠČINA IN IMAGINACIJA
Jasmina Šepetavc
ŠE POMNITE, KO SMO BILI QUEER: JUGOSLOVANSKI KVIROVSKI FUTURIZEM
Ana Fazekaš
VZNESENI PORAŽENCI ALI DEPRESIVNE UTOPIJE KIBORŠKE PLESNE PARTITURE
Jasmina Založnik
UBEŽNIŠKI PLES
Maja Pelevič
CATWALK FACTORY
BRALNI KROŽEK:
Zala Dobovšek
BREZ SREDSTVA NI CILJA
JASNA NOVAKOV SIBINOVIĆ: POLITIČKO POZORIŠTE OLIVERA FRLJIĆA: OD EMPATIJE DO SIMPATIJE
Predstavitev revije na festivalu Bitef
Financirano s pomočjo

Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za izobraževanje in kulturo (EACEA). Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti EACEA.

Publikacija je del projekta PERIFERNE VIZIJE – k transnacionalni založniški kulturi, katerega partnerji so Kulturtreger, Maska Ljubljana, EIPCP, Kuda.org, Kontrapunkt Skopje, Multimedia Institute.
